برگزاری مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور

رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان گفت: مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود و سمنان هم در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.
علی‌اصغر نصیری‌گرجی اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در بحث مسابقات داخلی و اعزام به مسابقات کشوری در بهمن‌ماه داریم.
وی با اشاره به اینکه مسابقات استعدادیابی در دهه مبارک فجر در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این رقابت‌ها به شکل متمرکز درون‌شهرستانی انجام می‌شود.
نصیری‌گرجی با تأکید بر اینکه مسابقات دوی داخل سالن قهرمانی کشور اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رقابت‌ها به میزبانی تهران در بخش‌های آقایان و بانوان برگزار می‌شود و سمنان هم در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.
رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با بیان اینکه هنوز کمیته فنی فدراسیون سهمیه استان‌ها را برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام نکرده است، تصریح کرد: منتظر اعلام فدراسیون هستیم که سهمیه سمنان برای شرکت در این رقابت‌ها چه تعداد دونده در بخش‌های آقایان و بانوان است.
نصیری‌گرجی در پاسخ به این سؤال که از وضعت زیرساخت‌ها راضی هستید یا خیر؟ با اشاره به اینکه وضع زیرساخت‌ها مطلوب است، اضافه کرد: وضع زیرساخت‌ها غیر‌از گرمسار و دامغان در مناطق دیگر استان قابل قبول است.
رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با تأکید بر اینکه پیست ۱۵ هزار نفری در مجموعه ورزشی ولایت سمنان داریم، تصریح کرد: این پیست زیرساخت مهمی برای ما در این رشته به شمار می‌رود.

نصیری‌گرجی با بیان اینکه دو پیست دوومیدانی در شهرستان سمنان وجود دارد، اظهار کرد: یک پیست هم در شاهرود داریم.