برگزاری مسابقه خانوادگی جام نشاط و تندرستی، ویژه بانوان

مسابقه خانوادگی جام نشاط و تندرستی ویژه بانوان در دهه فجر برگزار می شود.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، قاسمی مشاور امور بانوان شهردار سمنان گفت: این مسابقه با شعار” شادی خانوادگی، نشاط اجتماعی” و با هدف نهادینه کردن ورزش در خانواده و ایجاد نشاط و شادابی در بانوان و افزایش دانش و آگاهی حرکتی ۵ بهمن ماه به صورت تیم های ۷ نفره در سالن حجاب سمنان برگزار می‌شود.

سمیه قاسمی افزود: این مسابقه در شش ایستگاه برگزار می شود که شامل دراز و نشست با توپ بسکتبال، راه رفتن روی چوب موازنه، پرش جفتی زیگزاگ، جابجایی توپ مدیسن بال، طناب زنی و پرش از رو و زیر مانع است و هر تیم شامل ۷ نفر است که می‌توانند مادر بزرگ، مادر، دختر، خواهر، خاله و عمه یک خانواده باشند.

بانوان علاقه مند به شرکت در این مسابقه تا نخستین روز از بهمن ماه فرصت دارند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با خانم فامیلی فرد به شماره ۰۹۱۲۴۳۱۳۷۳۱ تماس بگیرند.

این مسابقه با محوریت هیأت ورزش همگانی شهرستان سمنان و با مشارکت امور بانوان شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان، سازمان بسیج ورزشکاران، تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان و انجمن رهپویان دشت کویر و به صورت رایگان و برای همه بانوان شهر برگزار می شود.