بهای هر کیلوگرم شکر در استان سمنان ۲۷۲۲ تومان خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرعماد در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان که به مناسبت ماه رمضان و همزمان با ظهر دوشنبه برگزار شد، بیان کرد: از آغاز طرح تهیه و توزیع اقلام مصرفی ویژه ماه رمضان با نظارت دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار مانند اصناف، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و … شکر مصرفی در سطح استان باقیمت یکسان دو هزار و ۷۲۲تومان برای هر کیلوگرم عرضه می‌شود.

وی درباره سایر اقلام مصرفی مردم در ماه رمضان نیز، افزود: برنج‌های دولتی نیز در سه نوع مختلف با بهای پنج هزار و ۶۰۰تومان در نوع درجه‌یک، سه هزار و ۹۰۰ تومان در نوع درجه‌دو و دو هزار و ۶۰۰ تومان در نوع درجه سه ویژه ماه مبارک رمضان در سطح استان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه بهای هر کیلوگرم گوشت منجمد در طرح ماه رمضان ۲۳ هزار تومان خواهد بود، تأکید کرد: مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم شش هزار و ۴۰۰ تومان و هر شانه تخم‌مرغ باقیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان برای شهروندان عرضه می‌شود که واحدهای صنفی موظف به رعایت این مبالغ هستند.

میرعماد بابیان اینکه مردم نباید نگران تهیه اقلام مصرفی ماه رمضان خود باشند چراکه تمهیدات لازم برای تهیه و توزیع این اقلام دیده‌شده است، تأکید داشت: ۴۰ تن گوشت قرمز برای عرضه در بازار ماه رمضان ویژه استان سمنان تهیه و انبار شده است که در آغاز طرح ویژه ضیافت الهی توزیع آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار همچنین در مدت اجرای طرح ویژه ماه رمضان ۱۵درصد کاهش قیمت روغن مصرفی خانوار در سطح استان سمنان را نیز مصوب کرده که واحدهای صنفی باید به این مصوبه عمل کنند.