به ۲۰ خودرو گرفتار در سیل امدادرسانی شد

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی نیروهای امدادی هلال‌احمر به ۲۰ ماشین گرفتار در سیل در منطقه تاش گفت: تیم‌های امدادی هلال‌احمر در سراسر شهرستان‌ها به‌ویژه مناطق مستعد جاری شدن سیلاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.
علی آقا یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به بارش‌های شدید باران روز گذشته در شاهرود و نواحی شمالی استان سمنان اظهار داشت: در برخی مناطق به‌ویژه روستای تاش شاهرود، مهدی‌شهر و روستای رامه از توابع شهرستان آرادان شاهد جاری شدن سیلاب بودیم.

وی با بیان اینکه سیلاب در منطقه تاش شاهرود خسارت‌هایی را به سطح جاده و برخی اراضی کشاورزی وارد کرد افزود: ۲۰ خودرو گرفتار در سیل با کمک نیروهای امدادی هلال‌احمر استان سمنان نجات یافتند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اینکه درمجموع ۸۰ نفر در شب گذشته دچار حادثه شدند تصریح کرد: این افراد به گرم‌خانه منتقل شدند و غذاهای کنسروی بین آنان توزیع‌شده است.

وی افزود: ۴ تیم عملیاتی شاهرود شامل ۱۲ نفر از اعضای نجات گر داوطلب و کارکنان هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان روستای تاش اعزام شدند و این در حالی است که در مهدی‌شهر و آرادان مسیر جاری شدن سیلاب به‌سرعت کنترل شد.

یحیایی با تأکید بر اینکه بر اساس اعلام هواشناسی بارش باران در نواحی مستعد و شمالی استان سمنان ادامه دارد اذعان کرد: تمام نیروهای امدادی هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت وقوع حادثه برای خدمت‌رسانی به مردم آمادگی دارند.