تجهیز کمپ «سلام»، خدمتی برای رفاه مسافران

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان از تجهیز کمپ «سلام» جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، جواد نجاریان گفت: این کمپ در ورودی شهر سمنان و در قسمت جنوبی پارک سیمرغ قرار دارد و با تکمیل بخش عمرانی توسط همکاران واحد امور فنی و امور زیربنایی، کار تجهیز این اقامتگاه ها آغاز شده است.
وی افزود: کار آب رسانی و نور دهی این کمپ انجام شده است و با محصور شدن آن توسط نرده های فلزی و نصب کانکس نگهبانی محیطی امن جهت استقرار مسافران نوروزی آماده خواهد شد.
نجاریانی با اشاره به تجهیز این کمپ به سرویس بهداشتی و حمام، اظهار داشت: علاوه بر سرویس بهداشتی، دو کانکس ۴ چشمه جهت استحمام مسافران در ورودی و خروجی سمنان در نظر گرفته شده است و مسافران عزیز می تواننداز این خدمات نیز استفاده کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: همچنین پیش بینی لازم جهت شرایط آب و هوایی نامناسب در ایام نوروز شده است و سوله ی مدیریت بحران با تجهیز به سیستم گرمایشی، ۱۰۰ تخته پتو و ۵۵ زیلو جهت فرش کردن سوله آمادگی لازم را داشته و امیدواریم میزبان خوبی برای گردشگران و زائران مشهد مقدس باشیم.
جواد نجاریانی در پایان گفت: هزینه ی تجهیز این کمپ ده میلیارد ریال بوده است که این مبلغ از هزینه های عمرانی ساخت اقامتگاه ها مجزا است.