مدیرکل ورزش و جوانان سمنان معارفه شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در آیینی با حضور امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان معارفه شد.
به گزارش ایرنا، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان در این آیین که در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق سمنان برگزار شد گفت: توانمندی و ظرفیت های استان را شناسایی کرده و با برنامه ریزی مدون، دقیق و توسعه یافته برای ارتقاء سطح ورزش استان سمنان تلاش خواهیم کرد.
مجتبی جانعلی افزود: حوزه جوانان یکی از برنامه های اصلی مجموعه ورزش و جوانان استان است و با اجرای برنامه های ویژه این قشر، در راستای ایجاد نشاط اجتماعی گام برمی داریم.
وی بر لزوم همکاری تمامی مجموعه های استان برای دستیابی به جایگاه واقعی سمنان در حوزه ورزش و جوانان در کشور تاکید کرد و افزود: تمامی حوزه های ورزش و جوانان نیازمند توجه ویژه در استان است که در این ‌مسیر از مشارکت، همراهی و توجه تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط استقبال می کنیم.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این‌ آیین با اشاره به عملکرد خود در این استان گفت: ۲۴ طرح زیرساخت ورزش با اعتبار بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در استان سمنان تاکنون بهره برداری شده است.
فرزاد فتاحی با بیان این که توسعه ورزش بانوان در استان سرلوحه کاری اداره کل ورزش و جوانان قرار داشت افزود: سعی بر این بود بتوانیم در حوزه بانوان به موفقیت های مطلوب دست پیدا کنیم که بانوان استان توانستند در مسابقات مختلف آسیایی، جهانی و ملی مدال های رنگارنگی را بدست آورند و بیش از ۵۰ درصد مدال های ورزشکاران استان در این حوزه بود.
وی خاطر نشان کرد: برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه توسعه زیرساخت ها، ورزش قهرمانی، توسعه ورزش روستایی و حوزه جوانان تدوین و برنامه ریزی شد و در این ‌مدت موفقیت های مطلوبی در این حوزه ها به دست آمد.
فتاحی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری، ۱۰ طرح ورزشی مختلف در حوزه زیرساخت در این استان به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه جوانان سمنان در حوزه ورزش بسیار‌مستعد بوده و توانایی فراوانی دارند ابراز داشت: با اقدام ها، راهکارها و برنامه های مختلف در این حوزه توانستیم به مقام ها و رتبه های شاخص کشوری برای این استان دست یابیم.
به گزارش ایرنا، فتاحی سه سال و ۹ ماه عهده دار مدیریت ورزش و جوانان استان سمنان بود و درحال حاضر به عنوان‌ مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی معرفی شده است.