هیئت بدمینتون استان سمنان رتبه اول کشور را کسب کرد

طی ارزیابی فدراسیون از هیئت های بدمینتون سراسر کشور در سال ۱۳۹۷ هیئت بدمینتون استان سمنان به عنوان هیئت برتر کشور شد و در سومین سال پی در پی رتبه اول کشور را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ طبق ارزیابی عملکرد فدراسیون بدمینتون از هیئت های ورزشی سراسر کشور هیئت بدمینتون استان سمنان با بیشترین امتیاز نسبت به استان های دیگر به عنوان هیئت برتر کشور درسال ۹۷ معرفی شد و در سومین سال پی در پی رتبه اول کشور را کسب کرد.
در همین راستا بهروز موذن رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان، از کلیه پیشکسوتان ، مسئولین هیئت های شهرستان های تابع ، مربیان زحمتکش آقایان وبانوان ، داوران ، ورزشکاران ملی و استانی و همکاران هیئت و مسئولین کمیته ها و از حمایت های بی دریغ رئیس فدراسیون ، مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان استان سمنان که در کسب چنین مقامی ارزنده در سال گذشته زحمت کشیدند تقدیر و تشکر نمود.
وی در ادامه اظهار نمود: در سال جاری مثل سنوات گذشته با همفکری و تلاش مجدد کلیه این عزیزان بتوانیم اثرات مثبت تر و خدماتی بیشتر به قشر جوان و پشتوانه سازی تیم های ملی ارائه نمائیم.
رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان خاطرنشان کرد: استان سمنان از فعال‌ترین استان‌های کشور در رشته بدمینتون به شمار می‌آید و تاکنون نتایج قابل قبولی نیز کسب کرده است.