کمک کردن ۱۰ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از افزایش ۲ برابری مشارکت خیران در جشن‌های گل‌ریزان استان سمنان خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های خیران استان سمنان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع‌آوری شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محسن مظهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرسال در ایام ماه مبارک رمضان جشن‌های گل‌ریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال میزان مشارکت خیران سمنانی در این جشن‌ها بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال بوده است افزود: جشن‌های گل‌ریزان در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان برگزار شد.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان سمنان بیان کرد: در این راستا بخش عمده‌ای از مشارکت‌ها از سوی مدیران بخش صنایع و واحدهای تولیدی استان سمنان بوده است.

وی از افزایش دو برابری میزان مشارکت خیران و مردم استان سمنان در جشن‌های گل‌ریزان خبر داد و گفت: امسال بالغ‌بر ۲۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد می‌شوند و به آغوش گرم خانواده بازمی‌گردند.

مظهری با اشاره به سایر اقدامات دستگاه‌های قضایی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خاطرنشان کرد: فراهم‌سازی بستر لازم برای جلب رضایت شاکیان خصوصی و بخشیدن بخشی از مطالبات آن‌ها از مهم‌ترین اقدامات دستگاه‌های قضایی در این راستا بود.

وی ابراز داشت: جشن گل‌ریزان برای ۱۳۵ زندانی جرائم غیر عمد در استان سمنان برگزار شد.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: سال گذشته خیران سمنانی بالغ‌بر ۲۸۱ میلیون تومان در این مراسم مشارکت داشتند.