یادمان شهدای فوتبال سمنان با حضور بیرانوند رونمایی شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به رونمایی از یادمان شهدای فوتبال سمنان گفت: اسطوره‌های ورزشی با تهیه یادمان و تندیس‌ها به نسل‌های بعدی انتقال پیدا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محسن جهانشیر در آئین افتتاح و رونمایی از یادمان شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان که با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و علیرضا بیرانوند برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون ۲ یادمان و یک تندیس با موضوع شهدای ورزشکار در استان سمنان افتتاح‌شده است.
وی از همکاری مؤسسه سرو سرخ در طراحی این تندیس اشاره کرد و گفت: این یادمان در محل تمرین و بازی تیم آزادی نصب‌شده است تا به‌عنوان نمادی از قهرمانان واقعی معرفی شوند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ترویج شهادت‌طلبی، شناساندن الگوهای خوب را از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان برشمرد گفت: رونمایی از یادمان شهدای فوتبال سمنان در راستای این مهم انجام شده است.

جهانشیر خاطر نشان کرد: امروز دشمن با هجمه‌های فرهنگی به دنبال کمرنگ جلوه دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی است از این روز باید نقش قهرمانان و شهدای جنگ در جامعه به خوبی معرفی شود.

به گزارش تسنیم همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان سمنان چندین پروژه ورزشی در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن اغاز شد.