آسمان سمنان غبارآلود است/ غبارآلودگی هوا تا ۲ روز آینده ادامه دارد

رئیس مرکز پیش‌ بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان از غبارآلودگی هوا در برخی نقاط استان سمنان تا ۲ روز آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادیا میرشجاع رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت درخصوص وضعیت آب و هوایی استان گفت: به علت پایداری و سکون جوی در این مدت افزایش آلایندگی هوا در استان را شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه آسمان شهر سمنان در حال حاضر غبارآلود است، افزود: غبارآلودگی هوا در برخی نقاط استان سمنان به ویژه در نواحی صنعتی تا ۲ روز آینده ادامه دارد.

میرشجاع به افراد سالمند، کودکان و بیماران تنفسی توصیه کرد: کسانی که به گردو غبار حسایست دارند در این روزها از رفت و آمد غیر ضروری از بیرون از خانه و در فضای آزاد اجتناب کنند.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به کاهش دید به علت گرد و غبار بیان کرد: رانندگان در تردد بین شهری احتیاط لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در ۷۲ ساعت آینده بارندگی در سطح استان پیش بینی نمی شود، افزود: در سطح استان سمنان تا دو روز آینده افزایش ابر را خواهیم داشت.

میرشجاع با اشاره به گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان نیز اظهار کرد: در حال حاضر ایوانکی با ۲۳ درجه سانتیگراد و مجن و نردین با ۲- درجه گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان هستند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان