آغاز ثبت نام سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری

به گفته محمود مناف پور قمی، صندوق بازنشستگی کشوری برای اشاعه فرهنگ سلامت و نشاط و در ادامه دو دوره برگزاری این رویداد ورزشی، ثبت نام سومین جشنواره برای ذینفعان علاقه مند به ورزش را از ۲۸ بهمن ماه جاری آغاز می کند. علاقه مندان به حضور در این دوره می توانند صرفا به صورت اینترنتی برای ثبت نام به نشانی www.cspf.ir مراجعه کنند.
وی افزود : توجه به ورزش همگانی بازنشستگان نقش مهمی در کاهش فقر حرکتی و افزایش شادی و نشاط بازنشستگان فرهیخته است که انجام آن موجب افزایش سلامتی وکاهش هزینه های درمانی خواهد شد.
مسوول روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان خاطر نشان کرد : این جشنواره ورزشی در ۳۱ مرکز استان کشور از اردیبهشت ۹۸ در ۶ رشته ورزشی شنا، تیراندازی، شطرنج، دو نیمه استقامت، تنیس روی میز و دارت در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.
مناف پور افزود بازنشستگان جهت ثبت نام از تاریخ ۹۷/۱۱/۲۸ الی ۹۷/۱۲/۲۹ به نشانی اینترنتی این صندوق به آدرس www.cspf.ir مراجعه نمایند .
همچنین یادآور شد بازنشستگان معزز در صورت هرگونه سوال و ثبت نام رایگان این رویداد می توانند به نشانی سمنان – شهرک گلستان – میدان نگارستان – ضلع غربی پارک شقایق – خانه امید بازنشستگان کشوری استان سمنان مراجعه و یا با شماره۳۳۴۶۴۸۲۳-۰۲۳ تماس حاصل نمایند.