آغاز ثبت نام فعالان حوزه موسیقی در بانک اطلاعات موسیقی کشور

رییس انجمن موسیقی استان سمنان از آغاز ثبت نام فعالان حوزه های مرتبط با موسیقی در بانک اطلاعات موسیقی کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رامین صبری روز دوشنبه گفت: بانک اطلاعات موسیقی کشور با نام “بامک” توسط انجمن موسیقی ایران ایجاد و دارای امکاناتی نظیر ثبت سوابق هنری، اجرایی و مدیریتی، ایجاد پنل کاربری و بارگذاری مدارک و مستندات است.

وی با تاکید بر لزوم عضویت فعالان موسیقی استان سمنان در این بانک اطلاعاتی گفت: در آینده و پس از تکمیل این بانک ارائه خدمات و امکانات در اختیار افرادی از حوزه های مرتبط با موسیقی قرار می گیرد که در این پایگاه ثبت نام کرده و عضو شده باشند.

صبری، ایجاد این بانک را مقدمه ای بر ایجاد رصدخانه موسیقی ایران دانست و اظهار داشت: تهیه تصویری جامع و مستند از جغرافیای موسیقی، ساماندهی آمار و اطلاعات هنرمندان و دست اندرکاران موسیقی، دستیابی به جامعه آماری و شناخت ظرفیت های موسیقیایی هر منطقه از کشور و ایجاد زمینه برای برگزاری انتخابات شعب انجمن موسیقی ایران توسط کاربران از دیگر اهداف ایجاد بانک اطلاعات موسیقی کشور است.

رییس انجمن موسیقی استان سمنان گفت: افرادی که در تمامی حوزه های مرتبط با موسیقی فعالیت دارند می توانند با مراجعه به تارنمای www.nay.ir برای ثبت نام و ثبت مشخصات خود در پایگاه اطلاعات موسیقی کشور ثبت نام نمایند.