آغاز فاز دوم عملیات مرمت و بهسازی جاده آبگرم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از آغاز عملیات مرمت و بهسازی جاده مرکز تخلیه مجاز پسماندهای ساختمانی و عمرانی گودال آبگرم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند سمنان از آغاز عملیات مرمت و بهسازی جاده مرکز تخلیه مجاز پسماندهای ساختمانی و عمرانی گودال آبگرم خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از آغاز عملیات مرمت وبهسازی جاده مرکز تخلیه مجاز پسماندهای ساختمانی و عمرانی گودال آبگرم خبر داد.
حمیدرضا پیوندی در تشریح این خبر گفت:این جاده که بر اثر روان شدن سیل و سیلاب در چندروز گذشته خسارتهای زیادی دیده و دچار تخریب ۱۰۰درصدی گردیده بود با مشارکت وهمکاری سازمان عمران و باز آفرینی شهری این عملیات مرمت و بهسازی از صبح امروز آغاز شد.
وی در ادامه افزود: این عملیات عمرانی با فعالیت یک دستگاه گریدر سازمان عمران ،یک دستگاه لودر سازمان پسماند و دو دستگاه کامیون شخصی در حال اجرا می باشد که ۲۳۰۰ متر از این جاده مورد تردد و بهره برداری مجدد می شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند بیان داشت: وجود سیلاب های فصلی و آب های روان یکی از مشکلات اصلی مرکز تخلیه پسماند های ساختمانی میباشد که خسارات و مشکلات فراوانی را بوجود می‌آورد که در دستور کار آتی می باشد طی برگزاری نشست و با مشارکت و همکاری سازمان عمران، شهرداری منطقه و سازمان مدیریت پسماند تدابیر لازم و تصمیمات سازنده ای دراین خصوص اتخاذ شود.
این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از همکاری سازمان عمران و بارآفرینی شهری خاطر نشان کرد: فاز اول مرمت و تسطیح سازی این جاده که بر اثر بارش شدید باران و سیل تخریب شده بود در فروردین‌ماه سال جاری طی عملیات سه روز از سوی ستاد ساماندهی پسماندهای ساختمانی وعمرانی سازمان مدیریت پسماند اجرا شد.