آموزش و پرورش استان سمنان آماده خدمات‌دهی به غیرفرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش استان سمنان آماده خدمات‌دهی به غیرفرهنگیان در ایام نوروز است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد دستورانی بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی و شورای راهبردی وضعیت تصادفات استان سمنان اظهار داشت: ۱۷‌ پایگاه و ۲۲۰‌ مدرسه برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و زوار امام رضا(ع) تجهیز شدند.
وی ظرفیت اقامتی این مدارس را روزانه بالغ بر ۶۰۰۰نفر اعلام کرد و اضافه کرد: آموزش و پرورش استان در شهرستان‌های مختلف استان ظرفیت اسکان روزانه ۶هزار و ۱۰۰ نفر را مهیا کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت اسکان مسافران در مدارس استان محدود به این رقم نیست ادامه داد: چنانچه نیاز باشد این آمادگی وجود دارد که کلاس‌های درس بیشتری تجهیز شوند.
دستورانی ادامه داد: بیش از ۵۰۰نیروی فرهنگی در ایام نوروز برای خدمات‌دهی و اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آماده خدمات‌دهی به غیرفرهنگیان نیز هست اظهار داشت: در صورت صلاحدید ستاد سفر استان، آموزش و پرورش استان علاوه بر فرهنگیان خدمات اقامتی خود را به عموم مسافران نوروزی نیز ارائه خواهد داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل ستاد اسکان در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: ستاد اسکان با محوریت آموزش و پرورش استان، ‌تمامی ظرفیت‌های ممکن را برای خدمات‌دهی کیفی به زوار ، فرهنگیان و مسافران مهیا کرده است.
دستورانی یادآوری کرد: آموزش و پرورش استان در هر هشت شهرستان استان مدارسی را به امر اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی اختصاص داده است.