احداث چند بوستان جدید در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بوستان‌های سطح شهر و معضلات برخی از این بوستان‌های محله‌ای اعم از روشنایی، ترمیم جداول، مبلمان پارکی، جایگاه بازی کودکان و ست‌های ورزشی مهم‌ترین بحث این روزها در شورای شهر سمنان است.
پنجاه و هفتمین کمیسیون عمران، شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر سمنان با بررسی حفاری‌های غیراصولی شرکت‌های حفار و مرمت و بازپیرایی بوستان‌های سطح شهر دوشنبه‌شب تشکیل شد.
مدیر منطقه ۲ شهرداری سمنان در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌ها و بوستان‌های سطح منطقه گفت: دستور احداث چند بوستان در منطقه دو در دستور کار قرار گرفت و عملیات آن آغاز شد و چند بوستان دیگر نیز تا ماه آینده عملیات عمرانی آن شروع می‌شود.

کوروش حصیرباف افزود: عملیات عمرانی بوستان‌های واقع در شهرک اتحاد با متراژی بالغ‌بر ۱۱ هزار مترمربع، بوستان واقع در شهرک مدیران با متراژی حدود ۶ هزار و بوستان ضلع جنوبی بلوار آیت اله هاشمی به متراژ پنج هزار مترمربع با توجه به بودجه مصوب سال ۹۸ آغاز شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد، همچنین عملیات اجرایی بوستان‌های واقع در بلوار شهید نوروزی مقابل بیمارستان سینا با متراژ ۶ هزار مترمربع و بوستان واقع در شهرک اتحاد به متراژ ۱۱ هزار مترمربع تا یک ماه آینده پس از انعقاد قرارداد با پیمانکار آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری سمنان مرمت جداول، مبلمان پارکی، کف‌پوش، سرویس‌های بهداشتی و ست‌های ورزشی پارک بزرگ معلم را نیز از دیگر موارد مطروحه نام برد که در حال اجراست.