اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به منطقه‌های مختلف استان سمنان

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به منطقه‌های مختلف استان سمنان گفت: ۱۵هزار و ۱۱۰ قلم ورزشی به مناطق مختلف استان ارسال شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی صفاری عصر یکشنبه در آئین اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به نقاط مختلف استان سمنان اظهارداشت: ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان سمنان در قالب کاروان “پویایی شادابی و سلامتی” انجام شد.
وی با اشاره به اعتبار صرف شده برای خرید این اقلام ورزشی گفت: این اقلام با صرف اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال خریداری شد.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این اقلام ورزشی با اولویت مناطق محروم استان توزیع شد تصریح کرد: ترویج فرهنگ نشاط و پویایی مهم‌ترین هدف از اعزام این کاروان‌ها بود.
صفاری از اجرای طرح حیاط چویا در سطح مدارس استان سمنان خبر داد و افزود: این طرح در سطح ۵۰۰ آموزشگاه استان سمنان در حال اجرا است.
وی به میزان سرانه فضای ورزشی روباز و روبسته در این استان اشاره کرد و گفت: سرانه فضای ورزشی روباز در استان سمنان ۲۸ صدم متر مربع و سرانه ورزشی فضای بسته ۲۱ صدم متر مربع است.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان بر ضرورت ترویج فرهنگ شادی و نشاط در مدارس تأکید کرد و گفت: آموزش و پروش استان برنامه‌های متعددی برای ایجاد شادابی و نشاط در مدارس استان سمنان اجرایی کرده است و امسال نیز برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد.