اعلام نفرات برتر مسابقات تیراندازی آزاد در سمنان

رئیس هیات تیراندازی استان سمنان گفت: رقابت های آزاد تیراندازی سمنان در بخش بانوان و آقایان با اعلام نفرات برتر به پایان رسید.
قربانعلی قربانزاده روز شنبه در گفت ‌وگو با ایرنا، افزود: این رقابت ها در ۲ رشته تفنگ بادی و تپانچه در سالن شهدای گمنام شهر سمنان در روزهای سیزدهم و چهاردهم دی ۹۷ برگزار شد.
وی ادامه داد: تیراندازان بانو و آقا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های آزاد تیراندازی شهرستان سمنان شرکت کردند.
وی با اشاره به برگزاری رقابت‌ های تیراندازی در روز پنجشنبه سیزدهم در بخش بانوان و جمعه چهاردهم دی ۹۷ در بخش مردان، تصریح کرد: ۳۵ تیرانداز در این رقابت ها شرکت کردند.
قربانزاده ابراز داشت: ساجده خراسانی، مهشید فرهمند و فاطمه کریمی به ترتیب مقام اول تا سوم رشته تفنگ بادی را از آن خود کردند.
رئیس هیات تیراندازی استان سمنان اضافه کرد: رقیه قاسمی مدال طلای این رقابت ها را در رشته تپانچه از آن خود کرد و سمانه ملکی و فاطمه فرومدی به ترتیب جایگاه دوم و سوم دست یافتند.
وی خاطرنشان کرد: امیرحسین قاسمی، سید احمدرضا مظلوم حسینی و احمدرضا کلاهی مقام های اول تا سوم رشته تفنگ بادی را کسب کردند.
رئیس هیات تیراندازی استان سمنان یادآور شد: رجبعلی برزگر در رشته تپانچه مدال طلا را از آن خود کرد و پویا خادمیان و محمدقلی‌ شهروی‌ به جایگاه دوم و سوم دست یافتند.
استان سمنان بیش از ۳۳ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که از این تعداد دست کم ۲۵۰ ورزشکار در رشته های تیراندازی فعالیت دارند، این استان در سال های اخیر از قطب های پرورش ورزشکار در این رشته شده است.