اولین جشنواره ملی گچ در سمنان

نمایشگاه صنعت گچ سمنان اولین و تخصصی ترین نمایشگاه ایران می باشد که به طور اختصاصی به این صنعت می پردازد . با توجه به اینکه مرغوب ترین معادن در این منطقه قرار گرفته و بالغ بر ۴۱ شرکت تولیدی را هم دارا می باشد این امر می تواند تحولی را هم در شیوه های نوین تولید به جهت ارزش افزوده ایجاد نماید. یکی از نیازهای متولیان این محصول بازار فروش به جهت معرفی هرچه بهتر تولیدات است با توجه به این امر برگزارکنندگان مهمانان ویژه ای جهت بازدید همچون خریداران گچ ، واحدهای تولیدی صنایع وابسته وبازرگانان صنعت ساختمان کشورهای همسایه ایران ، آسیای میانه ( چین ، هند و… ) اروپا و سفرای کشورهای متبوع را دعوت نموده است . از دیگر مهمانان این رویداد شرکت های برتر انبوه ساز ، شرکتهای ساختمانی رتبه های ۱ ، ۲ و ۳ ، معماران و … داخلی خواهند بود.
احمد خدایی پارسا دبیر جشنواره ملی گچ سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،گفت: اولین جشنواره ملی گچ در پایتخت گچ جهان در سمنان از ۲۵ فروردین تا ۲۹ فروردین ماه سال ۹۸ برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز ۲۵ فروردین و مراسم اختتامیه در روز ۲۹ فروردین ماه سال ۹۸ برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این جشنواره در دو قالب مجسمه و المان‌های گچی و عکس در حوزه‌های صنعت – معماری و هنر در سطح ملی برگزار می‌شود.