برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر ویژه بانوان در سمنان

مسابقات جام فجر با عنوان “ورزش،نشاط، همدلی، سلامتی ” ویژه بانوان در سمنان در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقات جام فجر همزمان با ایام الله دهه فجر در سمنان خبر داد.

عباس بابایی با بیان اینکه مسابقات جام فجر با عنوان “ورزش،نشاط، همدلی، سلامتی “در نیمه دوم بهمن ماه در سمنان برپا می شود، عنوان کرد : این مسابقات ویژه بانوان در سه رشته شامل طناب کشی ، دارت و هفت سنگ برگزار می شود .
وی در ادامه اعلام کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در این مسابقات فرصت دارند تا شنبه ۶ بهمن ماه با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۳۱۵۶۶۰ تماس حاصل نمایند .
بابایی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ ورزش و ارتقای سلامت و نشاط بانوان ،تقویت روحیه ورزشکاری ،افزایش اعتماد به نفس ، جلوگیری از فقر حرکتی عنوان کرد و افزود: بی تردید برپایی مسابقات جام فجر، شور، نشاط و همدلی بالایی در بین بانوان و به ویژه در میان قشر جوان ایجاد خواهد کرد.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با همکاری هیأت انجمن های ورزشی شهرستان سمنان و هیأت ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان سمنان برگزار می شود .