بیش از ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری مخفیگاه اعضای یک باند مواد مخدر در سمنان خبر داد و گفت: در این عملیات ۴۷۷ کیلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه یک باند مواد مخدر در سمنان شناسایی شد، گفت: تحقیقات اولیه نشان داد که مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر در مخفیگاه اعضای یک باند در شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان دپو شده تابه مرکز کشور منتقل شود.

وی ضمن بیان اینکه برقراری تعامل مؤثر و هدفمند با پلیس سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان و هماهنگی‌های لازم قضائی به شناسایی و کشف محموله مواد مخدر منتهی شد، افزود: در این عملیات ضربتی قاچاقچیان مواد مخدر در مخفیگاه خود دستگیر و مقدار ۴۷۷ کیلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه هدایت لحظه‌به‌لحظه و پشتیبانی اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اجازه رسیدن محموله‌های مواد مخدر را به مقصد نمی‌دهد، ابراز داشت: مأموران در این عملیات ۴۵۷ کیلو تریاک، ۱۶ کیلوگرم حشیش و ۶۰ کیلوگرم مرفین و بالغ‌بر یک کیلو سایر مواد مخدر را کشف کردند.