توزیع ۴۵۰ حلقه لاستیک برای رانندگان ناوگان تاکسی شهری

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کاشی در نشستی با خبرنگاران به میزبانی شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه ۴۵۰ حلقه لاستیک باقیمت مصوب کارخانه برای رانندگان ناوگان تاکسی شهر سمنان توزیع می‌شود، ابراز داشت: متقاضیانی که نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کرده‌اند می‌توانند برای واریز وجه و تحویل لاستیک به سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان مراجعه کنند.

وی بابیان اینکه این لاستیک‌ها به خودروهای سمند، پژو و پراید اختصاص داده‌شده است، اضافه کرد: در خصوص ارائه لاستیک اولویت با افرادی که ثبت‌نام کرده و وجه را واریز کردند، است.

سرپرست مدیریت حمل مسافر شهرداری سمنان بابیان اینکه در شرایط اقتصادی به دنبال ایجاد شرایطی برای رفاه بیشتر رانندگان تاکسی هستیم، ابراز داشت: یکی از مسائلی که سازمان همواره به آن توجه دارد این است که در شرایط فعلی اقتصادی بتواند کمک حال رانندگان محترم باشد و بعد از نوسانات قیمت در کشور خدمات ارائه‌شده را برای رانندگان تاکسی افزایش داده است.

کاشی در ادامه تصریح کرد: این طرح به‌منظور مساعدت رانندگان تاکسی شهر سمنان و در راستای پاسخگوئی به مطالبات آن‌ها به صورت سراسری و ملی آغازشده است و امید این می‌رود تا این‌گونه تسهیلات در زمینه‌های دیگر نیز ادامه یابد.

وی اضافه کرد: همواره ارائه تسهیلات به‌ویژه لاستیک از مطالبات رانندگان تاکسی بوده است لذا تمام سعی و تلاش این سازمان بر این خواهد بود تا نسبت به ارائه تسهیلات ویژه به ناوگان تاکسی شهری و رانندگان زحمتکش این قشر حضوری پر رنگ داشته باشد و بر این اساس در آینده‌ای نزدیک نسبت به دیگر خواسته‌های به حق رانندگان تاکسی اقدام خواهد کرد.