جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی پروژه‌های اقتصادی

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان و پژوهشگران جوان در راستای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و عبور از تحریم‌ها به‌کارگیری می‌شود گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان اظهار داشت: امروز دشمن از جنگ نظامی گذشته است و برای نابودی این سرزمین جنگ اقتصادی راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از توانایی‌های داخلی در دستور کار قرار دارد افزود: ما هرگز از جنگ اقتصادی استقبال نمی‌کنیم و این جنگ نیز به مردم ایران تحمیل‌شده و قطعاً پیروز این میدان نیز ملت غیور ایران است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی که استکبار جهانی درصدد از بین بردن استقلال کشور تحت سلطه گرفتن نیروهای ایرانی است اتحاد مهم‌ترین ابزار دفاعی ما است اذعان کرد: حفظ اتحاد و همدلی مردم نقش مؤثری در خنثی‌سازی توطئه‌های ما است.

وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی پروژه‌های اقتصادی استان سمنان در اولویت مدیران استانی قرار گیرد تصریح کرد: دولت نسبت به سرمایه‌گذارانی که تلاش می‌کنند تولید و اشتغال در جامعه حفظ شود متعهد است.

چاووشی با بیان اینکه ایران از زیرساخت‌های مطلوبی در حوزه اقتصادی برخوردار است اذعان کرد: اتحاد و همدلی و استقامت مردم و دولت این بحران را به‌خوبی در کشور مرتفع می‌کند.

وی ابراز داشت: ایران در حوزه فناوری هسته‌ای، نانو و علوم پزشکی توانایی‌های بالایی دارد و در طول این چهل سال پیشرفت و رشد و تحول عظیمی را در این بخش‌ها شاهد بودیم.

استاندار سمنان بیان کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های استان سمنان برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در دستور کار قرار دارد و در این عرصه همراهی مردم با دولت امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.