جشنواره «ورزش و خانواده رسانه» در سمنان برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری جشنواره «ورزش و خانواده رسانه» در این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.
حسین زیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: کارگروه رسانه و ورزش شهرستان سمنان که با حضور شماری از فعالان رسانه‌ای این استان راه‌اندازی شده، برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده که یکی از آنها، برگزاری جشنواره «ورزش و خانواده رسانه» در سمنان است.
وی تصریح کرد: بر این اساس، قرار شده است تا جشنواره «ورزش و خانواده رسانه» به مناسبت روز خبرنگار و به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان و با مشارکت اصحاب رسانه برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان با بیان اینکه این جشنواره در رشته‌های ورزشی مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، گفت: رقابت‌های ورزشی در بخش بانوان در رشته‌های شطرنج، پرتاب سه امتیازی بسکتبال، تنیس روی میز، دارت و داژبال (بازی وسطی) برگزار خواهد شد و در بخش آقایان نیز در رشته‌های شطرنج، پرتاب سه امتیازی بسکتبال، تنیس روی میز، دارت و پنالتی فوتبال برگزار می‌شود و تنها در رشته داژبال (ویژه بانوان) مسابقات برای شرکت‌کنندگان در تیم‌های دونفره بوده و مابقی رشته‌های ورزشی انفرادی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان ادامه داد: اصحاب رسانه سمنان همراه با فرزندان و همسر خود به‌صورت انفرادی می‌توانند در این مسابقات شرکت داشته باشند و حضور یک نفر در یک یا همه رشته‌ها نیز مانعی ندارد؛ چراکه زمان برگزاری مسابقات به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده تا تداخلی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به برنامه زمان‌بندی برگزاری این مسابقات گفت: جشنواره «ورزش و خانواده رسانه» در سمنان در بخش بانوان در روزهای هفتم تا نهم مردادماه و مسابقات آقایان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مردادماه برگزار می‌شود.
.
وی مهلت ثبت‌ نام برای بانوان را تا چهارم و برای آقایان تا دهم مردادماه اعلام کرد و گفت: در هر رشته ورزشی، به نفرات اول تا سوم و در رشته داژبال به تیم‌های اول تا سوم در مراسم روز خبرنگار هدایایی تقدیم خواهد شد.