سمنان – رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سمنان از برگزاری جشن هواداران رئیس دولت یازدهم و دوازدهم با حضور اقشار مختلف مردم، جوانان، هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان ارشد استانی در سمنان خبر داد.

فرامرز نیک سرشت در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه جشن پیروزی رسمی حسن روحانی در سمنان شامگاه سه شنبه در سالن غدیر برگزار شد، بیان داشت: این جشن با حضور نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس و همچنین چهره های شاخص سیاسی، هنری، ورزشکاران و … برگزار شد.

وی افزود: یکی از اهداف این مراسم آن بود که ستاد انتخابات حسن روحانی رسما اعلام کند امروز رقابت‌های انتخاباتی تمام شده و همه باید دست در دست یکدیگر برای ساختن ایرانی سرافراز و سربلند همراه شوند.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در سمنان همچنین با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: اصل اساسی و مهم حضور بیش از ۸۰درصدی مردم استان در انتخابات بود که این امر نشان داد مردم چگونه حامی نظام اسلامی هستند.

نیک سرشت همچنین بیان داشت: مردم با رای خود به تمدید دولت روحانی، نشان دادند که آگاهانه ایرانی بهتر را می خواهند و این حضور میلیونی در پای صندوق های رای چیزی جز تلاش برای آزادی و استقلال کشور نبود.

وی افزود: روحانی چهره ای اعتدالگرا است که نشان داده اهل گفتگو و صلح است لذا باید همه تلاش کنیم تا با جو آرام حاکم بر جامعه به او در راه اشاعه فرهنگ گفتگو کمک کنیم.

رئیس ستاد تبلیغات حسن روحانی در سمنان گفت: امروز باید به مردم بزرگوار ایران اسلامی یکبار دیگر تبریک گفت که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه ای ملی آفریدند و این حماسه سازی بار دیگر ثابت کرد که ایران و ایرانی همراه با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره پشتیبان آرمان های انقلاب است.

آئین جشن هواداران حسن روحانی در شاهرود نیز چهارشنبه با حضور کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در دانشگاه صنعتی شاهرد برگزار می شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان