حسین زیاری به کلاس داوری FIFA دعوت شد

حسین زیاری به کلاس داوری FIFA دعوت شد و افتخاری دیگر برای ورزش استان سمنان رقم خورد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به رئیس هیأت فوتبال استان سمنان، «حسین زیاری» را به‌عنوان داور برگزیده این استان برای شرکت در دوره FIFA MA Course داوران دعوت کرد.

ساکت در این نامه آورده است: کمیته داوران فدراسیون فوتبال در نظر دارد تا دوره داوری FIFA MA Course داوران را زیر نظر فیفا به مدت پنج روز از صبح روز شنبه، یکم دی‌ماه تا عصر روز چهارشنبه، پنجم دی‌ماه در هتل آکادمی فوتبال واقع در ضلع غربی استادیوم آزادی برگزار کند.

وی در این نامه به همراه داشتن البته ورزشی و حضور در آزمون آمادگی جسمانی، لپ‌تاپ، فلش مموری و هارد اکسترنال را برای داور معرفی‌شده الزامی دانست و تأکید کرد: شرکت‌کنندگان باید عصر روز جمعه، سوم آذرماه خود را به مدیر کلاس در هتل آکادمی معرفی کنند.

به گزارش فارس؛ حسین زیاری از داوران خوش‌نام و خوش‌آتیه استان سمنان محسوب می‌شود که ناعدالتی‌های فدراسیون فوتبال در حق وی برای حذف داوری در لیگ برتر سبب گلایه ورزشی‌نویسان و ورزش‌دوستان استان سمنان شده است.

زیاری سابقه داوری در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد و امید است با پیگیری‌های مسؤولان استان سمنان و مدیران ورزشی این استان به جایگاه قبلی خود بازگردد.