حضور بیش از ۷۰۰ بانوی ورزشکار در مسابقات جام رمضان

مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان سمنانبا اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ بانوی ورزشکار در مسابقات جام رمضان در سطح استان به رقابت می پردازند، گفت: کشف استعدادها اصلی ترین هدف برگزاری جام رمضان است.
ناهید امیدی مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت، در خصوص برنامه های ورزشی جام رمضان بانوان در سطح استان گفت: در تمامی شهرستان ها مسابقات هیئت های ورزشی انجام می شود که در کنار آن هیئت های ورزشی روستایی برای برگزاری مسابقات برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند.
مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه مسابقات در رشته های ورزشی دومیدانی والیبال، بسکتبال، بدمینتون، کاراته، تکواندو، هندبال، فوتسال و..برگزار می شود، افزود: برخی مسابقات ورزشی در نواحی به اتمام رسیده است و عناوین برتر انتخاب شدند.
امیدی در ادامه با توجه به اینکه بیش از ۷۰۰ بانوی ورزشکار در جام رمضان با یکی دیگر رقابت می کننند، مطرح کرد: در رشته والیبال ۱۱ تیم، فوتسال ۱۲ تیم، دوومیدانی ۴ تیم، تیراندازی ۲ تیم، اسکواش ۱۴ نفرو.. از سطح استان در مسابقات ورزشی حضور داشتند.
وی با توجه به اینکه هر سال در ماه مبارک رمضان ورزشکاران در رشته های ورزشی مختلف با یک دیگر به رقابت می پردازند، عنوان کرد: مسابقات ورزشی فوتسال برای نخستین بار در سطح استان برگزار شده است.
مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان اذعان کرد: بانوان تیرانداز ۵ سال و بانوان ورزشکار در رشته های والیبال و بسکتبال بیش از ۱۲ سال است که در رقابت های جام رمضان شرکت می کنند.
امیدی با اشاره به اینکه بیشتر سالن های ورزشی در سمنان میزبان مسابقات ورزشی هستند، افزود: مجموعه ورزشی حجاب، خانه تکواندو، سالن های بهشتی، زنده یاد طالشی و بانوی شهر و شهدای گمنام از سالن های ورزشی هستند که بانوان ورزشکار در آن به رقابت می پردازند.
وی در ادامه مهم ترین هدف برگزاری مسابقات جام رمضان راکشف استعدادهای ورزش در طرح استعدادیابی ورزشکاران در سطح استان دانست و اظهار کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پس از افطار از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.
مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان مطرح کرد: در مسابقات اسکواش خانم ها محیا ترابی مقام اول،حدیث میرزایی مقام دوم، مریم محمودیان وفاطمه شاهی مقام سوم مشترک راکسب کردند.
امیدی با توجه به اینکه مسابقات تیراندازی بانوان استان به اتمام رسیده است، گفت: در رشته تفنگ بزرگسالان زهرا لجرانپور و ساجده خراسانی و در رشته تپانچه بزرگسالان الهه شادلو و فاطمه فرومدی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.