حضور ۱۱ وزنه‌بردار سمنانی در رقابت‌های کشوری

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان سمنان از حضور ۱۱ وزنه‌بردار این استان در رقابت‌های کشوری خبر داد.
اسماعیل باقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت وزنه‌برداری استان سمنان اظهار کرد: رقابت‌های جام رمضان در سمنان برگزار شد.
رئیس هیأت وزنه‌برداری استان سمنان ادامه داد: حدود ۳۰ وزنه‌بردار از این استان در رقابت‌های جام رمضان شرکت کردند.
باقری افزود: تیم‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان استان سمنان برای شرکت در المپیاد استعدادهای برتر که از اهمیت خاصی برخوردار است، آماده شدند.
وی از برگزاری مسابقات کشوری وزنه‌برداری به میزبانی زاهدان و حضور ۱۱ وزنه‌بردار استان سمنان در این رقابت‌ها خبر داد.
رئیس هیأت وزنه‌برداری استان سمنان با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های وزنه‌برداری در استان به‌کندی انجام می‌شود، تصریح کرد: آماده‌سازی برخی زیرساخت‌ها مربوط به ما بود که انجام شد و ایجاد بخشی از زیرساخت‌ها به اداره کل ورزش و جوانان برمی‌گردد که بودجه آن تأمین شده است.
باقری با تأکید بر اینکه زمینی را اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به احداث خانه وزنه‌برداری اختصاص داده است، اضافه کرد: پروانه ساخت این پروژه گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه کلنگ این پروژه زده شده است، تصریح کرد: قرار بود این پروژه سال گذشته به مناقصه گذاشته شود؛ اما به‌هرحال پروسه آن طول کشید.
رئیس هیأت وزنه‌برداری استان سمنان با بیان اینکه به‌اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان استان این پروژه موردبررسی قرار گرفت، از به مناقصه گذاشتن این پروژه به‌منظور جذب و انتخاب پیمانکار خبر داد.
باقری با تأکید بر اینکه شهرستان‌های دیگر استان سمنان زیرساخت مناسب وزنه‌برداری ندارند، اظهار کرد: فعلاً باید نخستین خانه وزنه‌برداری استان را بسازیم و بعد به وضع شهرستان‌های دیگر رسیدگی کنیم.