“خودرو” ، هدیه اقامت نوروزی در استان سمنان

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: مسافران نوروزی با سفر و اقامت در این استان می‌توانند برنده یک دستگاه خودرو شوند .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان «محمد جهانشاهی» در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان، افزود: مسافرانی که از ۲۸ اسفند امسال تا ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ در فضاهای اقامتی رسمی این استان اقامت داشته باشند، می‌توانند برنده خودروی شاسی بلند شوند .

وی گفت: افرادی که در واحدهای زیر نظر این اداره کل شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم گردی اقامت داشته باشند، وارد قرعه کشی این دستگاه خودرو می‌شوند .

جهانشاهی با بیان اینکه مسافرانی که حتی یک شب نیز در این مراکز اقامت داشته باشند، وارد قرعه کشی می‌شوند، گفت: شانس افرادی که بیشترین میزان اقامت را دارند به مراتب بیشتر است .

جهانشاهی افزود: برنامه اعلام نتایج قرعه کشی به طور مستقیم از شبکه استانی یا یکی از شبکه های ملی پخش می شود .

وی با تاکید بر اینکه افزایش ماندگاری گردشگران یکی از اهداف مهم این اداره کل است، گفت: این استان ظرفیت پذیرش حدود ۷۰ هزار نفر را در هر شب در بیش از ۴۰۰ مرکز اقامتی دارد و پیش بینی می‌شود بیش از یک میلیون نفر در ایام تعطیلات نوروز در واحدهای زیر نظر این اداره کل اقامت داشته باشند .

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه، طرح نوروزی ستاد خدمات سفر استان سمنان در محل نیروی انتظامی استان، رسما آغاز به کار می‌کند .

” قدرت ا… ابک” افزود: اجرای این طرح تا پانزدهم فرودین ماه ادامه دارد و هدف تمامی دستگاههای اجرایی، ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی است .

سایر اعضای ستاد خدمات سفر استان نیز در این جلسه به بیان برنامه‌های خود برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی پرداختند