دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشور در استان سمنان برگزار می‌شود

مسئول صندوق بازنشستگی استان سمنان گفت: دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشور در استان سمنان برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمود مناف پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین جشنواره ورزشی بازنشستگی کشور در استان سمنان برای تکریم بازنشستگان این منطقه برگزار می‌شود.

وی ورزش را عامل اصلی سلامتی دانست و گفت: این جشنواره در ۵ رشته ورزشی برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام آن به اتمام رسیده است.

مسئول صندوق بازنشستگی استان سمنان با تأکید بر اینکه نفرات برتر این جشنواره به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند تصریح کرد: درمجموع ۱۵۷ نفر از سمنان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند که ۵۱ نفر از آنان در رشته شطرنج به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: ۴۷ نفر از ورزشکاران در رشته دارت و ۲۱ نفر در رشته تیراندازی با تفنگ بادی در این دوره از مسابقات رقابت می‌کنند.

مناف پور بابیان اینکه ۱۷ نفر از بازنشستگان در رشته شطرنج ثبت‌نام کردند اعلام کرد: بالغ‌بر ۲۱ نفر در رشته شنا در دو بخش متفاوت شنای کرال سینه و شنای قورباغه رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این دوره از مسابقات به روش اینترنتی انجام می‌شود یادآور شد: تاکنون بالغ ۶ هزار نفر از بازنشستگان کشور در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند.