راه‌اندازی سامانه الکترونیکی معرفی کالای ایرانی در آموزش‌ و پرورش

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی معرفی کالای ایرانی در آموزش‌وپرورش استان سمنان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد دستورانی صبح امروز در جلسه ستاد پیگیری تحقق شعار سال اظهار داشت: آموزش‌وپرورش یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اثرگذار برای فرهنگ‌سازی شعار سال است.

وی با تأکید بر اینکه خلأ فرهنگی مانع از تحقق شعار سال در کشور می‌شود افزود: برای رفع این خلأ موجود باید از ظرفیت‌های ویژه آموزش‌وپرورش در حوزه تعلیم و تربیت بهره‌گیری کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه سامانه معرفی کالای ایرانی در آموزش‌وپرورش استان سمنان راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: برای تحقق شعار سال باید طرح و برنامه‌های قابل‌قبول را به مرحله اجرایی برسانیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان نقش مؤثری در ترویج این شعار به‌عنوان فرهنگ عمومی در جامعه ایفا می‌کنند یادآور شد: برای تحقق این امر باید رویکرد شعاری را کنار بگذاریم و اقدامات عملیاتی را در این راستا تقویت کنیم.

دستورانی جنگ فرهنگی و اقتصادی را ابزار اصلی دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: اتکا به ظرفیت‌های داخلی مهم‌ترین راهکار برای مقابله با دشمنان در این عرصه است و باید نسبت به اصلاح فرهنگ اصیل ایرانی در قشر کودکان و نوجوانان اقدام کنیم.

وی ابراز داشت: خریداری و حمایت از کالای ایرانی اقتصاد و اشتغال را در ایران رونق می‌بخشد و باید این امر را در بین عموم مردم فرهنگ‌سازی کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه دانش آموزان روحیه انعطاف‌پذیری دارند بیان کرد: این قشر بهترین ظرفیت برای پذیرش آموزش‌های فرهنگی رادارند که باید از آن برای توسعه و ترویج و تحقق شعار سال بهره‌برداری کرد.