سفره‌خانه‌های غیرمجاز در سمنان پلمب می‌شود

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان سمنان از فعالیت ۴۰ سفره‌خانه غیرمجاز در این استان خبر داد و گفت: سفره‌خانه‌های غیرقانونی پلمب می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ سید موسی حسینی در جمع خبرنگاران در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با متخلفانی که به‌صورت غیرمجاز این سفره‌خانه‌ها را برپا کرده‌اند اظهار داشت: طرح پلمپ این سفره‌خانه‌ها آغازشده است.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان سمنان بیان داشت: متصدیان این سفره‌خانه‌های فاقد مجوز به دلیل اینکه برای اخذ مجوز مراجعه‌ای نداشته‌اند؛ بنابراین فعالیتشان غیرقانونی است.
حسینی عنوان کرد: در شهرستان سمنان ۱۳۰ باب سفره‌خانه دارای مجاز مشغول فعالیت هستند که در هیچ‌یک قلیان استعمال نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سرکشی از سفره‌خانه‌های غیرمجاز به‌صورت محسوس و نامحسوس به‌صورت مستمر انجام‌شده است که در بازرسی‌های انجام‌شده از این اماکن موارد غیرقانونی ازجمله استعمال قلیان و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر مشاهده‌شده است.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان سمنان تأکید کرد: خانواده‌ها باید نظارت جامع و کاملی بر فرزندانشان داشته باشند تا شاهد ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی نباشیم.
حسینی گفت: باید والدین مضرات قلیان و دخانیات به فرزندان متذکر شوند؛ تا فرزندشان در دام افراد متخلف و مجرمی که قصد فریبشان رادارند، گرفتار نشوند.
وی خاطرنشان کرد: پس از تعطیلات نوروز تعدادی از سفره‌خانه‌های فاقد مجوز در شهرستان سمنان پلمب شده‌اند و مابقی سفره‌خانه‌های غیرقانونی نیز در دست اقدام است.