سمنان؛ در تلاش برای تیم‌داری در فوتبال حرفه‌ای

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: مسؤولان سمنان در تلاش برای خرید تیمی در لیگ‌های دسته دو یا دسته یک فوتبال کشور هستند.
مجتبی جانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در پاسخ به این پرسش که آیا سمنان در لیگ‌های دسته دو و دسته یک فوتبال کشور تیمی خریداری خواهد کرد یا خیر، بیان کرد: رایزنی‌هایی پیرامون خرید تیم در فوتبال انجام شده است، استاندار سمنان نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد و مااز این فرصت استفاده کردیم و سریع وارد عمل شدیم تا یک تیم فوتبال در دسته یک یا دسته دو را خریداری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: استاندار سمنان با یکی از اسپانسرها صحبت کرده و همچنین با اسپانسری از خارج استان نیز رایزنی شده است و در داخل استان هم پیگیر تقویت ظرفیت‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم این اتفاق برای استان رقم بخورد.

جانعلی در پاسخ به این سؤال که چند درصد احتمال می‌دهید چنین اتفاقی بیفتد؟ اضافه کرد: با حمایت‌های استاندار سمنان، امیدواریم این اتفاق خوب برای مردم استان بیفتد و تلاش می‌کنیم هر چه زودتر این امر به سرانجام برسد.
جانعلی در پاسخ به این سؤال که چرا در هیچ دوره مدیریتی، ورزش استان سمنان در لیگ‌های دسته بالا حضور نداشته است و آیا باعث نمی‌شود ورزشکاران ما احساس بیهودگی کنند، افزود: ابتدا باید شرایط را برای حضور ورزشکاران ایجاد و روی بعد فنی مربیان کار کنیم.

وی تصریح کرد: این ظرفیت را باید برای ورزشکاران ایجاد کنیم و بعد توقع شرایط حرفه‌ای را داشته باشیم؛ استعدادیابی و میزبانی اردوهای تیم ملی به این موضوع کمک می‌کند.