سمنان آماده جذب سرمایه گذاران داخلی وخارجی است

فرماندار سمنان با بیان اینکه جذب سرمایه گذار راهگشای توسعه اقتصادی و صنعتی خواهد بود، گفت: سمنان آماده جذب سرمایه گذاران داخلی وخارجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عباس دانایی فرماندار سمنان بعد از ظهر پنج شنبه در نشست تبیین و معرفی فرصت های جذب سرمایه گذاری سمنان با حضور دستگاه های اجرایی به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری راهگشای توسعه اقتصادی و صنعتی است، ابراز داشت: سمنان به واسطه بهره مندی از زیرساخت های خوب، وجود پتانسیل ها و سرمایه های ارزشمند در حوزه های مختلف، از قابلیت مشارکت سرمایه گذاران خارجی و داخلی برخوردار است.

وی افزود: صرف اتکا به درآمدهای نفتی و اعتبارات دولتی نمی تواند کلید توسعه در شهرها باشد لذا این مهم می طلبد تا زمینه حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در شهر سمنان فراهم کنیم که برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری آذرماه سال جاری می تواند زمینه توسعه اشتغال را ایجاد کند.

فرماندار سمنان بابیان اینکه همایش فرصت های سرمایه گذاری یکصد علاقه مند سرمایه گذاری حضور خواهد داشت، بیان کرد: حدود ۴۰۰ سرمایه پذیر ایرانی و خارجی در تهران شرکت می کنند که این موضوع می تواند فرصت ارزشمندی را برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان فراهم کند.

دانایی اضافه کرد: خوشبختانه در استانی زندگی می کنیم که به طور طبیعی از نعمت های خدادای بسیار مطلوبی به ویژه در حوزه انرژی بادی و خورشیدی بهره مند است لذا برای توسعه در بخش های صنعتی و خدماتی باید با معرفی نعمات و داشته های خوب استان، سرمایه گذار را برای مشارکت ترغیب کنیم.

همایش فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران با مشارکت استانداری سمنان و همکاری فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهان از تاریخ چهارم لغایت هفتم آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان