طرح آرامش بهاری در ۵۳ امامزاده و بقعه متبرکه سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۳ امامزاده و بقعه متبرکه سمنان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت الاسلام عبدالله واحدی در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: این طرح از ۲۸ اسفندماه امسال در سراسر استان آغاز و تا ۱۳ فروردین سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری سال گذشته در ۶۸ بقعه متبرکه برگزار شد، عنوان کرد: این طرح در ۵۳ امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان برپایی ۲۳ خیمه معرفت را نیز از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری عنوان کرد و افزود: در این خیمه‌ها غرفه‌هایی شامل کودک و نوجوان، قرآن بخوانید جایزه بگیرید و پاسخگویی به سؤالات شرعی و تربیت فرزند برپا می‌شود.
حجت الاسلام واحدی افزود: غرفه‌های چند رسانه‌ای، عرضه محصولات فرهنگی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و عفاف و حجاب از دیگر غرفه‌های خیمه معرفت در قالب طرح آرامش بهاری است.
وی بیان کرد: قرار است ۳۳ مبلغ اعزامی از قم و بومی استان سمنان در ۳۳ غرفه پاسخگوی سؤالات شرعی مردم در قالب طرح آرامش بهاری است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: این مبلغان اعزامی دوره‌های مختلف کار با کودک و تبلیغ چند رسانه ای را گذرانده‌اند.
حجت الاسلام واحدی گفت: آئین غبارروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه و برگزاری مراسم ویژه تحویل سال از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در سمنان اجرا می‌شود.