طرح ترافیک جدید سمنان در دستور کار قرار می گیرد

فرماندار سمنان با بیان اینکه طرح ترافیک جدید این شهرستان مد نظر است، گفت: گرفتن تجزیه و تحلیل، ارزیابی و نیازسنجی های سطح شهرستان در دستور کار است.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، سید عباس دانایی در دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک سمنان، ضمن تاکید بر لزوم اجرای مصوبات در حداقل زمان، با اشاره به نزدیک بودن پایان سال و عید نوروز بیان داشت : در این ایام شاهد حضور مسافران و گردشگران در سطح شهر خواهیم بود، لذا باید برای افزایش ایمنی و تسهیل در تردد گردشگران و همشهریان در محورهای مواصلاتی، ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات حمل و نقلی، جهت سهولت بخشی به گره های ترافیکی و نیز حل مشکلات ترافیکی بصورت ویژه برنامه ریزی و اقدام کرد.

فرماندار سمنان ارتقاء سطح فرهنگ را برای موفقیت در امور ضروری دانست و اظهار داشت: مردم در این امر نقش مهمی دارند، خصوصا در امر ترافیک عامل اصلی کاهش ترافیک رعایت خود مردم است.

دانایی با تاکید بر اهمیت همکاری شهروندان در مدیریت زمان به منظور کاهش حجم ترافیک، اظهار داشت: شهروندان می توانند با مدیریت زمان و حذف ترددهای غیر ضروری به نحو مطلوبی در کاهش ترافیک شهری نقش موثری داشته باشند.

در پایان این نشست مقرر شد شهرداری نسبت به اجرای طرح جلوخان مسجد امام (ره) (پیاده محور شدن)، پیگیری طرح جامع ترافیکی، انتخاب مشاور ترافیکی، تکمیل رفوژ ورودی غربی شهر سمنان از میدان قومس تا پل مومن آباد، ساماندهی معابر و رفع نقاط پر خطر در سطح شهر و…اقدام کند.