واحدهای گشتی پلیس استان سمنان به دوربین البسه مجهز می‌شوند

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به افتتاح سامانه مدیریت ناوگان ای استان در آستانه نوروز ۹۸ گفت: واحدهای گشتی پلیس استان سمنان به دوربین البسه مجهز می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین ‌قاسمی در دیدار با استاندار سمنان تأمین نظم و امنیت در جامعه را از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی برشمرد و‌ اظهار داشت: رهبری امنیت را یکی از ارکان اصلی حکومت معرفی کردند.

وی با بیان اینکه پلیس یکی از ارکان تأمین امنیت است، افزود: پلیس ویترین نیروهای مسلح و نظام است.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: اگر نیروی انتظامی به وظیفه خود به‌طور درست عمل کند نگاه مثبت مردم را شاهد خواهیم بود.
سردار قاسمی با بیان اینکه در ایام نوروز مأموریت پلیس علاوه بر تأمین امنیت؛ کاهش تلفات جاده‌ای است عنوان کرد: طرح استقبال از بهار توسط پلیس در حال انجام است.
وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از سوی پلیس استان سمنان برای تعطیلات نوروز ۹۸ افزود: به‌منظور اجرای این طرح تمامی نیروی پلیس در ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند.
فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: نیروی ستادی فرماندهی انتظامی استان در کنار نیروی صف در طرح نوروزی پلیس به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
سردار قاسمی با اشاره به اینکه پنج هزار نیرو و ۳۰۰ واحد گشت به‌صورت شبانه‌روزی در طرح نوروزی پلیس حضور دارند ادامه داد: پلیس استان مجهز به سامانه مدیریت ناوگان شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیز واحد‌های گشتی این استان به دوربین البسه خبر دادو عنوان کرد: نزدیک‌ترین واحد برای امدادرسانی به مردم از طریق سامانه مدیریت ناوگان مشخص و اعزام خواهد شد.