ویژه‌برنامه شب‌های فرهنگی در استان سمنان اجرا می‌شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان با اجرای ویژه‌برنامه شب‌های فرهنگی گرامی داشته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، مهدی جمال اظهار داشت: در ویژه‌برنامه‌هایی با مشارکت استانداری سمنان، فرمانداری شهرستان سمنان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای شب‌های فرهنگی گرامی داشته می‌شود.
وی با اشاره به برپایی غرفه‌های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط سایر دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دولت گفت: برنامه‌های شاد فرهنگی استان سمنان شامل مراسم آیینی، استندآپ کمدی، موسیقی محلی و سنتی، مسابقه و … در حاشیه این نمایشگاه تحت عنوان شب‌های فرهنگی برگزار می‌شود.
جمال افزود: برنامه شب‌های فرهنگی از پانزدهم بهمن‌ماه و با اجرای هنرمندان شهرستان سمنان آغاز می‌شود و شب بعدی (شانزدهم بهمن‌ماه) به هنرمندان شهرستان‌های مهدی‌شهر و سرخه اختصاص دارد.
وی گفت: اجرای شب فرهنگی هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه نیز به شهرستان‌های گرمسار، آرادان، دامغان، میامی و شاهرود اختصاص دارد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه صنایع‌دستی استان سمنان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه و شرکت در برنامه شب‌های فرهنگی می‌توانند همه روزه از پانزدهم تا هجدهم بهمن‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان حضور داشته باشند.
محل دائمی نمایشگاه‌های شهر سمنان در کیلومتر پنج جاده سمنان به شاهرود، جنب مجموعه گمرک واقع شده است.