چهارمین مسابقه بین‌المللی سوگواره مهرمحرم

دبیر اجرایی سوگواره مهرمحرم با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه بین‌المللی مهرمحرم گفت: چهارمین مسابقه بین المللی هنرهای دیجیتال سوگواره مهرمحرم در سمنان برگزار می‌شود.
میثم قدس پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با بیان اینکه این سوگواره در بخش‌های متعددی برگزار می‌شود اظهارداشت: چهارمین مسابقه بین‌المللی سوگواره مهرمحرم در بخش رسانه‌های برخط ، نرم افزارها و هنرهای دیجیتال برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه علاقمندان در بخش هنرهای دیجیتال می‌توانند آثار خود را در موضوعات ارسال کنند اضافه کرد: هنرهای دیجیتال شامل فیلم کوتاه سه دقیقه ای شامل داستانی و در قالب داستانی کوتاه، موشن گرافیک، نماهنگ، انیمیشن، ویدئوآرت گرا، مستند و تجربه به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

دبیر اجرایی سوگواره مهرمحرم عکس، عکس‌های ویژه و جنبی را از دیگر بخش‌های این مسابقه بین‌المللی عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه بین‌المللی سوگواره مهرمحرم می‌توانند عکس های خود را در موضوعات مشخص شده به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

قدس‌پور با بیان اینکه مسابقه بین‌المللی سوگواره مهرمحرم در موضوعات متعددی برگزار می‌شود تصریح کرد: عزاداری سید و سالار شهیدان در ایران و جهان، شیرخوارگان حسینی، نماز ظهر عاشورا و راهپیمایی اربعین حسینی برخی از موضوعات این مسابقه بین‌المللی است.

وی مودت و برادری در فرهنگ حسینی با تاسی از سیره حضرت عباس بن علی (ع)، خادمان حسینی و نمادها و اشارت‌های عاشورایی را از دیگر موضوعات چهارمین مسابقه بین‌المللی سوگواره مهرمحرم عنوان کرد.

دبیر اجرایی سوگواره مهرمحرم آخرین مهلت ارسال آثار را سی‌ام آبان ماه عنوان کرد و گفت: اختتامیه چهارمین مسابقه بین‌المللی سوگواره مهر محرم نیز بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم دبیرخانه دائمی سوگواره مهرمحرم در سمنان بوده و علاقه‌مندان برای نحوه حضور در این مسابقه و اطلاع از فراخوان و اخبار این سوگواره می‌توانند به آدرس دبیرخانه این سوگواره در سمنان، بلوار قدس، فرهنگسرای کومش، مجتمع دیجیتال کومش مراجعه کنند.

مرکز شماره دو سمنان دبیرخانه در بلوار ١٧ شهریور، خانه جوانان استان سمنان، طبقه اول، دفتر موسسه و مجتمع دیجیتال موج فرهنگ واقع است.