۱۴۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان سمنان تعیین شد

سمنان – فرماندار سمنان گفت: برای رفاه حال مردم و برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات، ۱۴۳ شعبه اخذ رأی در سطح این شهرستان تعیین شد که از این تعداد ۱۲شعبه روستایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی در جلسه هیئت اجرایی انتخابات سمنان که صبح دوشنبه به میزبانی فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن اشاره به انجام تمام تمهیدات لازم در راستای اجرای مناسب انتخابات، بیان داشت: یکی از مهمترین رسالت های ستاد تعیین ۱۴۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است که در این بین ۱۲ شعبه روستایی و ۹ شعبه سیار خواهد بود.

وی افزود: برای رفاه حال خواهران همچنین ۱۷ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان سمنان نیز در روز ۲۹ اردیبهشت آماده رای گیری از این قشر فعال و پرتکاپوی جامعه است.

فرماندار سمنان فراهم کردن بستر حضور پرشور و مشارکت مردم در امر اخذ رای و تعیین تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه شهرستان را از اهداف تشکیل نشست های هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری دانست و ابراز داشت: تلاش هیئت اجرایی برگزاری انتخابات، کمک به خلق حماسه مردمی دیگر با مشارکت حداکثری است.

دانایی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود، ابراز داشت: نماد اصلی مشارکت مردم، شرکت در انتخابات و تصمیم مردم برای انتخاب تصمیم‌گیرانی است که در ساختار اداری کشور حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: اگر مشارکت مردم در انتخابات کم شود، زمینه‌ای برای امیدواری دشمن مهیا شده و اگر حضور مردم پرشورتر از گذشته باشد، هم امنیت کشور را تضمین کرده و هم باعث اقتدار کشور می‌شود و این حضور گسترده همان چیزی است که مقام معظم رهبری، از آن به حماسه سیاسی تعبیر کرده‌اند.

فرماندار سمنان با بیان اینکه امانت‌داری مهم‌ترین رکن برگزاری انتخابات است، گفت: صیانت از آرای مردم و ارزش‌ها و حیثیت جمهوری اسلامی ایران و برگزاری انتخاباتی کاملاً بی‌طرفانه از برنامه‌هاو اولویت مجریان انتخابات است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان