۳۰ پایگاه جمعیت هلال احمر سمنان آماده خدمت رسانی به مسافران

شاهرود- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه ۳۰ پایگاه این جمعیت آماده خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) است، گفت: ۸۵نفر روز امدادگر در طرح تابستانه با هلال احمر همکاری دارند.
حسن شکراللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به‌صورت کشیک‌های شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران هستند، ابراز داشت: در طرح تابستانه جمعیت هلال‌احمر ۳۰پایگاه امداد و نجات شامل ۱۴ پایگاه ثابت، دو پایگاه کوهستان و یک پایگاه هوایی در مسیر حرم تا حرم مستقر خواهد بود.

وی بابیان اینکه در جاده‌های استان سمنان ۸۵ نفر روز امدادگر و نیروی عملیاتی آماده خدمت به مردم خواهند بود، افزود: این تعداد با ۱۲ ست نجات و ۲۵ دستگاه آمبولانس در هرروز آماده خدمت‌رسانی به مسافران و زائران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه حوادث جاده‌ای بیشترین میزان امدادرسانی را تشکیل می‌دهد، ابراز داشت: برای مقابله با هر نوع حادثه‌ای و به‌ویژه امداد و نجات جاده‌ای در اجرای طرح ملی امداد نجات تابستانه ۱۴ایستگاه ثابت به‌طور کامل تجهیز شدند.

شکرالهی بابیان اینکه همکاری مردم هنگام بروز حوادث به‌ویژه سوانح رانندگی در تسریع امداد و نجات بسیار اثربخش است، تصریح کرد: طی ایام تابستان علاوه بر پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای مرکز اداری ای. او. سی با تجهیزات کامل آماده خدمت‌رسانی به مسافران خواهد بود.

وی بابیان اینکه رعایت اصول راهنمایی و رانندگی سفر بدون خطر را برای مسافران به همراه خواهد داشت، افزود: از هم‌وطنان و رانندگان تقاضا داریم در طول سفر نسبت به رعایت نکات ایمنی اقدام و تجهیزات ضروری و موردنیاز سفر را به همراه داشته باشند.

منبع : خبر گزاری مهر