۴۵۵ پایگاه جشن نیکوکاری در استان سمنان برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه در هفته نیکوکاری امسال ۴۵۵ پایگاه جشن نیکوکاری در این استان برپا می‌شود گفت: بر این اساس امروز پایگاه نیکوکاری در ۳۵۸ مدرسه این استان برپا شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جواد رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع ۴۵۵ پایگاه نیکوکاری در سطح هشت شهرستان این استان برپا می‌شود و این پایگاه‌ها کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی به دست آمده از این پایگاه‌ها صرف کمک به ایتام و نیازمندان بیماران صعب‌العلاج کودکان محروم و بد سرپرست خانواده زندانیان و سالمندان بی‌بضاعت می‌‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه تلاش می‌شود تا این کمک‌های مردمی در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد افزود این کمک‌های مردمی قبل از سال نو به دست نیازمندان می‌رسد.
نظری با بیان اینکه پایگاه‌های نیکوکاری علاوه بر مدارس در نقاط دیگری از سطح شهر شهرستان‌های سمنان برپا می‌شود افزود: در مصلاهای نماز جمعه پایگاه‌های نیکوکاری برپا می شود و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را دریافت می‌کند.
وی از راه‌اندازی سامانه آنی پرداخت برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و گفت مردم استان سمنان می‌توانند از طریق #۰۲۳*۸۸۷۷* کمک‌های خود را پرداخت کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از مردم استان سمنان دعوت کرد تا در جشن نیکوکاری امسال بیش از سال گذشته به یاری محرومان بشتابند.