مجهزشدن به سیستم پرداخت الکترونیکی ۷۰۰دستگاه تاکسی در سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان با بیان اینکه طرح تاکسی یاب اینترنتی در سمنان اجرایی شد گفت: ۷۰۰ دستگاه تاکسی در سمنان مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی شدند.
کسی یاب اینترنتی یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار ایجاد دولت الکترونیک است.

وی با بیان اینکه این طرح با استفاده از نرم‌افزار ” فر تاکسی ویژه مسافران ” در سراسر شهرستان سمنان اجرایی می‌شود افزود: پیش‌ازاین مدت کوتاهی این طرح به‌صورت آزمایشی در برخی نقاط سمنان اجرایی شد و نرم‌افزار مربوط به این طرح به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان سمنانی قرار می‌گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان با اشاره به شناسایی و رفع نواقص این طرح خاطرنشان کرد: اکنون ۳۰۰ دستگاه تاکسی در سمنان برای اجرای طرح تاکسی اینترنتی سامان‌دهی شده است.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای سطح خدمات مسافربری در سمنان در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد افزود: درمجموع بیش از یک هزار دستگاه تاکسی در سمنان خدمات مسافربری ارائه می‌کنند.

کاشی با اشاره به اینکه ۷۰۰ دستگاه تاکسی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه شده است یادآور شد: در آینده نزدیک سیستم‌های پرداخت الکترونیکی در تمام تاکسی‌های مسافربری درون‌شهری سمنان راه‌اندازی می‌شود.

وی ابراز داشت: این طرح در راستای ارائه خدمات باکیفیت و با سرعت برای شهروندان سمنانی اجرایی می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان با بیان اینکه هزینه کرایه تاکسی موبایل بیشتر از تاکسی‌های معمولی است تصریح کرد: این در حالی است که هزینه کرایه تاکسی موبایل از کرایه آژانس کمتر است و برای شهروندان مقرون‌به‌صرفه در زمان و هزینه است.