‌فعالیت بانوان در استانداری سمنان تقویت می‌شود

استاندار سمنان با بیان اینکه فعالیت بانوان در استانداری سمنان تقویت می‌شود گفت: همایش گفت‌وگوی ملی خانواده و بین نسلی در استان سمنان اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی در جلسه هماهنگی همایش گفت‌وگوی ملی خانواده و بین نسلی اظهار داشت: نشست‌هایی برای گفت‌وگو و شنیدن نظرات متخصصان بخش خانواده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش ویژه بانوان در تثبیت و قوام خانواده تصریح کرد: تقویت این نقش و انتصاب بانوان کارآمد در مسئولیت‌های اجرایی استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان حضور بانوان در عرصه اجتماع را ارزشمند دانست و گفت: زنان در فرهنگ ایران اسلامی از جایگاه بالایی برخوردارند و باید در راستای ترویج نقش مادری و تبیین و تشریح وظایف آن‌ها اهتمام بیشتری بورزیم.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت بانوان در استانداری سمنان تقویت می‌شود اذعان کرد: استانداری سمنان آماده دریافت نظارت و مطالبات بانوان در امور استان است.

سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: در این مدت شاهد رشد چشمگیر احزاب و تشکل‌های مردم‌نهاد در سمنان بودیم.

وی با بیان اینکه در این استان ۳۵ حزب و بیش از ۴۰۰ سمن فعال است ابراز داشت: این در حالی است که تعداد احزاب فعال در استان سمنان در دو سال گذشته بالغ‌بر ۱۷ حزب بود و در این مدت شاهد رشد ۳۸ درصدی احزاب در استان بودیم.

معاون استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه باید در اولویت امور قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم احصا وظایف دستگاه‌ها در حوزه بانوان یادآور شد: مسئولان در این بخش از موازی کاری و اتلاف هزینه‌ها بپرهیزند و از تمام پتانسیل‌های موجود در راستای تقویت فعالیت بانوان در جامعه بهره‌گیری کنند.