‌معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان به زائران حرم مطهر رضوی

استاندار سمنان گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان به زائران حرم مطهر رضوی (ع) در دستور کار مسئولان بخش گردشگری استان سمنان قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی در دیدار اعضای ستاد اجرای طرح موکب الرضا (ع) استان سمنان اظهار داشت: با در پیش رو بودن ایام دهه کرامت و تعطیلات تابستانه حجم مسافرت‌ها به‌ویژه سفر به مشهد مقدس افزایش می‌یابد.

وی بابیان اینکه بخش گردشگری ظرفیت مهمی در راستای رونق و بهبود وضعیت اقتصادی استان سمنان دارد تصریح کرد: این استان فرصت‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دارد.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان به زائران حرم مطهر رضوی (ع) در دستور کار قرار دارد یادآور شد: طرح موکب الرضا یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای جذب گردشگران به این استان است.
وی با تأکید بر اینکه سالانه ۲۰ میلیون زائر از استان سمنان عبور می‌کند خاطرنشان کرد: اجرای طرح موکب الرضا اقدامی مؤثر برای ماندگاری مسافران در این استان است و مسئولان و فعالان بخش گردشگری در این راستا رسالت خطیری بر عهده‌دارند.
چاووشی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های شاد و متنوع ویژه مسافران در استان سمنان بیان کرد: افزایش حضور مسافران از سراسر کشور و حتی گردشگران خارجی مهم‌ترین اولویت ما در این ستاد است.
وی ابراز داشت: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و تقویت روحیه شادابی و نشاط در مردم مانع از نفوذ بسیاری آسیب‌های اجتماعی می‌شود و باید به این مسئله اهتمام ویژه‌ای بورزیم.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مناطق گردشگری و تفریحی استان سمنان باید به‌تمامی مسافران معرفی شود چراکه جاذبه‌های گردشگری و بومگردی این استان بسیار زیبا و دیدنی است و باید از آن‌ها به بهترین نحو استفاده کرد.