نمایش 10 از 10 کسب وکار

کشویی فیلترها
تعداد
ترتیب بر اساس
ترتیب

Advanced Filters

  • خدمات پس از فروش
  • دستگاه پوز
  • مشاوره رایگان
  • نصب در محل
  • نصب رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • گارانتی

مرکز تصفیه آب آزادی سمنان،در زمینه فروش آب تصفیه شده بهداشتی از دستگاه آب شیرین کن و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری فعالیت دارد. خدمات تصفیه آب آزادی: فروش لوازم جانبی دستگاه های آب تصفیه تعمیر دستگاه آب تصفیه فروش انواع فیلترهای دستگاه…

تنها مرکز تولید و پخش آب مقطر دیونیزه در سمنان

شرکت مهراب شیمی کاریز کویر، در خصوص تولید آب مقطر آبشار دیونیزه در سمنان سابقه‌ای ۵ ساله دارد؛ آب‌مقطر تولیدی این شرکت در زمینه آزمایشگاه پزشکی و گرید صنعتی و خودرو و دستگاه اتوکلاو کاربرد دارد و از جمله مشتریان آزمایشگاهی آب مقطر آبشار می توان به…

بورس دستگاه تصفیه آب خانگی و ملزومات آن

آرین سیستم در سمنان، در زمینه ی تحقیق، ساخت و انبوه سازی دستگاه تصفیه‌ی آب خانگی، دستگاه های نیمه صنعتی و واردات مواد اولیه فعالیت می نماید. ثبت اختراع دستگاه تصفیه آب خانگی توسط آرین سیستم در سمنان انجام شده است.

فروش دستگاه تصفیه آب و تجهیزات مربوطه

فروشگاه تصفیه آب لوناواتر سمنان، به عرضه و نصب انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و تجاری و تجهیزات مرتبط با آن می پردازد. فروشگاه تصفیه آب لوناواتر در مجتمع مهرگان خیابان امام قرار دارد. آدرس دفتر مرکزی این مجموعه را در زیر بخوانید.

فروش آب تصفیه، تجهیزات تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی

تصفیه آب آسمان در زمینه فروش آب تصفیه در سمنان فعالیت می نماید. همچنین این مرکز تجهیزات تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی را نیز به فروش می رساند. در صورت بسته بودن مغازه، افراد می توانند از آب منبع برداشت نموده و مبلغ را در صندوق قرار دهند.

فروش لوازم دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب گوارا در سمنان، با ۶ سال سابقه کار، به فروش لوازم تصفیه آب خانگی می پردازد.

تصفیه آب ماهان سمنان در زمینه فروش آب تصفیه فعالیت دارد.