نمایش 12 از 12 کسب وکار

کشویی فیلترها
تعداد
ترتیب بر اساس
ترتیب

Advanced Filters

  • دستگاه پوز
  • نصب در محل
ارائه انواع خدمات و لوازم الکترونیکی

فروشگاه برق احمدی در سمنان ارائه دهنده انواع خدمات و لوازم الکترونیکی می باشد.

بورس لوازم روشنایی، تجهیزات الکتریکی و برقی

فروشگاه لمپا در سمنان به عرضه‌ی انواع لامپ، چراغ، لوازم الکتریکی و تجهیزات برقی می پردازد.

نمایندگی انحصاری صنایع روشنائی مازی نور سمنان در زمینه صنایع روشنائی و برق صنعتی فعالیت دارد.

اجرای سیستم های هوشمند ساختمان و BMS

خانه ی هوشمند آوا در سمنان مجری سیستم های هوشمند ساختمان و BMS می باشد.طراحی و اجرای کنترل هوشمند تمام تجهیزات برقی از قبیل روشنایی، سیستم های گرمایش و سرمایش، سیستم های صوتی و کنترل سیستم های امنیتی با استفاده از کلیدهای لمسی، اپلیکیشن موبایل و…

برق کشی و فروش ابزار و تجهیزات برقی

کالای برق مهتاب در سمنان کلیه ابزار و تجهیزات برقی را به فروش می رساند. همچنین کلیه امور اجرایی برق ساختمانی، اداری و صنعتی در این مجموعه انجام می شود.

کنترل تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی از طریق شبکه و پیامک

شرکت پرشین الکترونیک سمنان، اولین تولیدکننده تجهیزات خانه های هوشمند ایرانی می باشد. کنترل تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی تحت شبکه و پیامکی از خدمات این شرکت است.

تعمیر لوازم الکترونیکی، ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی و نورپردازی

فروشگاه نورتاب در سمنان در زمینه تعمیر لوازم الکترونیکی فعالیت می نماید. این مجموعه وسایل زیر را تعمیر می نماید: انواع تلفن و آیفون سیستم های ال‌ای‌دی تابلوهای تبلیغاتی ثابت، روان و چلنیوم اجرای پروژه های فیبر نوری و نورپردازی حرفه ای

ساخت و طراحی مدارات الکترونیکی، فیبر مدارچاپی و تابلوهای روان

فروشگاه دیجیتال کنترل در سمنان در زمینه طراحی و ساخت انواع مدارات و بردهای الکترونیکی و کامپیوتری فعالیت دارد. از دیگر فعالیت های این مجموعه می توان به ساخت و طراحی تابلوهای روان در ابعاد و رنگهای مختلف و طراحی و ساخت فیبر مدار چاپی اشاره کرد.

فروش و تعمیر سیستم های روشنایی LED و لوازم نورپردازی

فروشگاه سیستم‌های روشنایی لایت هاوس (Light House) اولین مرکز تخصصی فروش و تعمیرات سیستم های روشنایی LED و لوازم نورپردازی است. همچنین این مجموعه به ساخت تابلوهای تبلیغاتی روان و چلنیوم نیز می پردازد.

ساخت تخصصی انواع حروف برجسته و تابلوی روان

کارگاه لیزر سازنده تخصصی انواع حروف برجسته، چلنیوم، پلاستیکی، استیل و فلزی با بهترین قیمت و کیفیت در سمنان است؛ همچنین این مجموعه در زمینه‌ی ساخت و فروش انواع تابلوی روان و LED نیز فعالیت می نماید.

ارائه دهنده‌ی انواع لوازم الکتریکی ساختمانی

الکتریکی سید در سمنان لوازم الکتریکی ساختمانی (برقی) مانند کلید، سیم و کابل، پریز، محافظ برق و … را ارائه می دهد.

شرکت پنجاب الکتریک سمنان، در زمینه ی فروش انواع کابل افشان، جوش، بالابر و سیم های افشان، مفتولی و تایلونی فعالیت می نماید.