شروع: ۷ خرداد, ۱۳۹۷
۱۲:۰۰ ق.ظ
پایان: ۹ خرداد, ۱۳۹۷
۹:۰۰ ب.ظ

مکان رویداد

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان

طول و عرض جغرافیایی: 35.58524, 53.393525

659 بازدید

به گزارش مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقات تنیس روی در شهر اخلاق خبر داد .
بابایی با اشاره به اینکه این مسابقات در ماه مبارک رمضان برگزار می شود ، تصریح کرد : مسابقات تنیس روی میز بانوان در دو گروه سنی بزگسالان و نونهالان –نوجوانان به مدت دو روز دوشنبه هفتم و چهارشنبه نهم خرداد ماه ۹۷ در سالن شهید خلیل الله بهرامی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان بر پا می شود

وی عنوان کرد :علاقه مندان به شرکت در این مسابقات تا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۷ فرصت دارند تا با شماره ۰۹۱۲۲۳۱۱۷۰۳ تماس گرفته و ثبت نام کنند .

گفتنی است مسابقات تنیس روی میز جام رمضان سال گذشته با حضور ۲۵ شرکت کننده برگزار شد که در رده سنی نونهالان مهیا فخرالدینی قهرمان شد،آریانا هاشمی بر سکوی دوم ایستاد و حدیث دهرویه هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

هم چنین در رده سنی نوجوانان و جوانان هم الهه محمودیان عنوان قهرمانی را کسب کرد،مهر آذین قلعه بانی دوم شد و مطهره همتیان هم مقام سوم را از آن خود کرد .

این مسابقات به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و در راستای ارتقا نشاط ،سرزندگی و سلامت بانوان شهر اخلاق برگزار می گردد.

مبالغ و بلیط ها
رایگان
0,00