2591 بازدید

ارکان اتاق تعاون:
مجمع نمایندگان اتاق تعاون ایران متشکل است از روسای هیأت مدیره اتاقهای تعاون استانها، نمایندگان اتحادیه های استانی فاقد اتاق تعاون استان و نمایندگان اتحادیه های سراسری.
هیأت مدیره اتاق تعاون ایران متشکل است از ۷ نفر عضو اصلی که حتی الامکان از بین اعضاء تعاونیهای کشاورزی و روستایی و عشایری، صنعتی، معدنی، عمران شهری و روستایی و توزیع برای مدت سه سال با رای کتبی انتخاب می شوند. همزمان دو نفر به عنوان اعضاء علی البدل هیأت مدیره انتخاب می گردند. اخذ رأی برای انتخاب اعضاء اصلی و علی البدل هیأت مدیره در یک نوبت بعمل می آید و حائزین اکثریت بعد از اعضاء اصلی به ترتیب آراء عضو علی البدل شناخته می شوند. انتخاب مجدد هر یک از اعضاء اصلی و علی البدل هیأت مدیره بلا مانع است.
هیأت بازرسی اتاق تعاون ایران متشکل از ۳ عضو می باشد که دو نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل بوسیله مجمع نمایندگان برای مدت سه سال با رای کتبی انتخاب می شوند. حائزین اکثریت بعد از اعضاء اصلی به ترتیب آراء به عنوان عضو علی البدل شناخته می شوند. بازرس سوم توسط وزارت تعاون انتخاب و معرفی می شود. انتخاب مجدد اعضاء اصلی و علی البدل هیأت بازرسی بلامانع است.

اطلاعات تماس

آدرس

ایران-سمنان-بلوار قائم- ساختمان آفتاب- طبقه سوم- واحد9

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

سایر اطلاعات

مدیریت

مهندس حمیدرضا عباسی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed