2380 بازدید

اداره شیلات زیر مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بوده در زمینه ی برنامه ریزی، نظارت بر تهیه، تنظیم و پیشنهاد پروژه ها، طرحها و برنامه های لازم پیرامون توسعه فعالیتهای شیلاتی از قبیل تکثیر وپرورش آبزیان، کنترل کیفی و بهداشتی و صنایع شیلاتی در چارچوب سیاستها و برنامه های مصوب فعالیت دارد.
از دیگر وظایف این اداره می توان به موارد زیر اشاره نمود:
شرح وظایف:

  • نظارت بر اجرای پروژه ها، طرحها و برنامه های مصوب استانی و ارائه گزارشهای تحلیلی به مسئولین ذیربط
  • برنامه ریزی به منظور آموزش و ترویج فعالیتهای تکثیر، پرورش و صنایع شیلاتی و ترویج روشهای نوین در فعالیتهای شیلاتی بر اساس برنامه ها و طرحهای مصوب.
  • نظارت بر صدور موافقتنامه های اصولی تکثیر و پرورش و صنایع شیلاتی در چارچوب برنامه‌های مصوب و آئین نامه ها و دستورالعملهای ابلاغ شده.
  • برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر فعالیتهای صنایع شیلاتی، نگهداری، حمل و نقل و توزیع آبزیان و فرآورده های شیلاتی بر اساس استانداردهای کنترل کیفی و بهداشتی و دستورالعملهای ابلاغ شده.
  • برنامه ریزی و هدایت فعالیتهای مربوط به شناسایی کلیه منابع آبی مستعد پرورش آبزیان و ایجاد هماهنگی با دستگاهها و سازمانهای ذیربط جهت تامین اراضی ، آب ، برق و سایر امکانات و تجهیزات موردنیاز پیرامون توسعه آبزی پروری در استان بر اساس برنامه های مصوب.
  • برنامه ریزی پیرامون اجرای فعالیتهای عملیاتی و حراستی حفاظت منابع و انجام امور حقوقی به منظور حفاظت از منابع آبزیان در سطح استان بر اساس قوانین و مقررات موجود.
  • برنامه ریزی و نظارت بر تهیه و تنظیم و پیشنهاد به موقع بودجه های جاری و عمرانی شیلات استان بر اساس دستورالعملهای ابلاغ شده.
  • برنامه ریزی و نظارت جهت حفظ و نگهداری از تأسیسات ، اماکن و امکانات شیلات استان.
  • نظارت و هدایت بر کلیه فعالیتهای مالی ، اداری ، پرسنلی ، رفاهی ، خدماتی و تدارکاتی مدیریت بر اساس قوانین و مقررات مربوطه.

ساعات کاری

شنبه

7:30-14:30

یکشنبه

7:30-14:30

دوشنبه

7:30-14:30

سه شنبه

7:30-14:30

چهارشنبه

7:30-14:30

پنج شنبه

7:30-13:30

جمعه

تعطیل

اطلاعات تماس

آدرس

ایران- سمنان- بلوار بسیج- جنب مهمانسرای جهانگردی- داخل ساختمان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

تلفن
جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

سایر اطلاعات

مدیریت

آقای بهرام فلاحی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed
محسن باکری ۲۹ مهر, ۱۴۰۱ ۶:۳۲ ب.ظ
رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

سلام من یک جارو میخام اجاره کنم باغ استخر داره درشاهرود برای مشاوره وکمک هزینه اولیه نیاز مبرم به حمایت و ام دارم دوتا بچه دارم وبیکار هستم ۰۹۲۱۴۸۰۷۸۴۰ مممنونم از عوامل این سایت که کمک در بدون مراجعه به اداره برای شهرستان ها میشوند