3821 بازدید

ضرورت توسعه تشکیلات موسسه استاندارد و تسریع آن به سراسر کشور از سال ۱۳۴۰ مدنظر قرار گرفت و استاندارد در استان سمنان ازسال ۱۳۶۵ تحت نظر استاندارد استان خراسان شروع به فعالیت کرده است. از سال ۱۳۶۹ با تصویب موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران این اداره کل از استان خراسان تفکیک گردید و به عنوان یک اداره مستقل فعالیت خود را در زمینه بازرسی و نمونه برداری از واحدهای مشمول اجرای استاندارد اجباری تحت پوشش ادامه داده است.
از سال ۱۳۷۱ تاکنون با راه اندازی و تکمیل آزمایشگاههای بخش صنایع غذایی، میکروبیولوژی، شیمیایی، بسته بندی و سلولزی، ایمنی و عملکرد یخچال، وسایل گازسوز، ظروف نچسب، انگ فلزات گرانبها، کالیبراسیون و اوزان و مقیاسها، صنایع برق و الکترونیک، شیر آلات بهداشتی، صنایع ساختمانی و نساجی به امر آزمون و بررسی بر روی نمونه های تولیدی واحدهای تحت پوشش پرداخته است .
در سال ۱۳۷۳ ساختمان اداری و سال ۱۳۷۷ بخش آزمایشگاههای این اداره کل با مساحت تقریباً دو هکتار مورد بهره برداری قرار گرفت.ساختمان اداری به مساحت ۱۳۵۰ متر مربع و ساختمان آزمایشگاه به مساحت ۱۲۵۰ متر مربع بنا گردید است . همچنین شهرستان شاهرود نیز دارای اداره استاندارد و آزمایشگاه می باشد. در سال جاری نیز اداره استاندارد شهرستان گرمسار تکمیل شده و افتتاح میگردد. این اداره کل دارای ۴۲ نفر پرسنل (رسمی،پیمانی،قراردادی و شرکتی) در سمنان و اداره شاهرود بوده که ۶۵% پرسنل دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و بالاتر میباشند.

ساعات کاری

شنبه

7:30-14:30

یکشنبه

7:30-14:30

دوشنبه

7:30-14:30

سه شنبه

7:30-14:30

چهارشنبه

7:30-14:30

پنج شنبه

7:30-13:30

جمعه

تعطیل

اطلاعات تماس

آدرس

ایران-سمنان-بلوار علم و صنعت-ضلع جنوبی میدان استاندارد

آدرس ایمیل
جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

سایر اطلاعات

مدیریت

جناب آقای عباس رستمي

شماره فکس
سال تاسیس

1369

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed